Menu icon
0
  • Geen bestelling geplaatst

vandaag
Afhaaltijden
07:00 - 16:00
Rob Verschoor
Dillenburgplein 10 | 2983CC Ridderkerk
0180413318
Responsive
  • BESTELLEN

    Menu online
  • INFORMATIE

    Tijden / FAQ

Binnen korte tijd bezorgen wij uw bestelling gewoon aan de deur. Zo kunt u lekker binnen blijven zitten terwijl u verder werkt, ontspant of bijpraat met uw gezin of gasten.

POSTCODE   2981

Minimumbedrag €40.00

Bezorgkosten €5.00

Ridderkerk

POSTCODE   2982

Minimumbedrag €40.00

Bezorgkosten €5.00

Ridderkerk

POSTCODE   2983

Minimumbedrag €40.00

Bezorgkosten €5.00

Ridderkerk

POSTCODE   2984

Minimumbedrag €40.00

Bezorgkosten €5.00

Ridderkerk

POSTCODE   2985

Minimumbedrag €40.00

Bezorgkosten €5.00

Ridderkerk

POSTCODE   2986

Minimumbedrag €40.00

Bezorgkosten €5.00

Ridderkerk

POSTCODE   2987

Minimumbedrag €40.00

Bezorgkosten €5.00

Ridderkerk

POSTCODE   2988

Minimumbedrag €40.00

Bezorgkosten €5.00

Ridderkerk

POSTCODE   2989

Minimumbedrag €40.00

Bezorgkosten €5.00

Ridderkerk

BEZORGTIJDEN  
Maandag Gesloten
Dinsdag 09:00 - 13:00
Woensdag 09:00 - 13:00
Donderdag 09:00 - 13:00
Vrijdag 12:00 - 13:30
Zaterdag 09:00 - 13:00
Zondag Gesloten
OPENINGSTIJDEN  
Maandag 07:00 - 18:00
Dinsdag 07:00 - 18:00
Woensdag 07:00 - 18:00
Donderdag 07:00 - 18:00
Vrijdag 07:00 - 18:00
Zaterdag 07:00 - 16:00
Zondag Gesloten

VEELGESTELDE VRAGEN

Hoe plaats ik een bestelling?

Stap 1: Je vult de postcode in van het adres waar je de bestelling bezorgd wilt hebbenStap 2: Je stopt de gerechten die jij wilt bestellen in het winkelmandje door op het 'toevoegen' knop of 'plusje' achter het gerecht te klikken. Als je klaar bent met het toevoegen van je gerechten klik je op de knop 'bestellen' onder het winkelmandje.Stap 3: Hier vul je de gegevens in die nodig zijn om je bestelling te laten bezorgen en kan je je bestelling definitief maken door op 'bevestig bestelling' te klikken. Geef altijd een telefoonnummer op waarop je bereikbaar bent, in het geval wij vragen/opmerkingen hebben over je bestelling. Bestellingen zonder juist telefoonnummer kunnen geweigerd worden door ons.Na het afronden van je bestelling ontvang je een ordernummer en bevestigingsmail van ons. Bewaar het ordernummer goed voor wanneer je vragen hebt over je bestelling.

Hoe wijzig ik een bestelling?

In dit geval neem je contact op met het ons, via het telefoonnummer dat je kunt vinden in de bevestigingsmail.Mocht je de bestelling al online hebben betaald, dan wordt je aangeraden de gehele bestelling te annuleren en de bestelling opnieuw te plaatsen. Vergeet in dat geval niet contact op te nemen met ons, zodat wij het betaalde bedrag na verificatie weer naar je rekening kunnen terugboeken.

Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?

Na het plaatsen van een bestelling ontvang je van ons een bevestigingsmail op het door jouw ingevoerde e-mailadres. Bewaar deze bevestigingsmail en het ordernummer dat je hebt gekregen goed, mocht je vragen of opmerkingen hebben over de bestelling. Wanneer je de bevestigingsmail hebt ontvangen, hebben wij je bestelling ook ontvangen.

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen.

Indien je na het bestellen een ordernummer hebt ontvangen is je bestelling gewoon doorgekomen. Mogelijk is de bevestigingsmail in een spam-filter blijven hangen, en daardoor niet in je inbox binnengekomen.Indien je ook geen ordernummer hebt ontvangen, neem dan contact op met ons om na te gaan wat de status is van je bestelling. Geef hierbij aan welke naam en e-mailadres bij de bestelling is ingevoerd.

Wat gebeurt er na het plaatsen van mijn bestelling?

De bestelling komt binnen in ons managementsysteem en wordt direct doorgestuurd naar ons. Binnen enkele seconden ontvangen de bestelling per fax, e-mail of op onze tablet. Op deze manier heb je altijd zekerheid dat je bestelling altijd aankomt.Nadat de bestelling bij het ons is aangekomen, zullen wij zorg dragen voor het voorbereiden en bezorgen van jouw bestelling.Blijkt onverhoopt dat wij gesloten zijn? Wij zullen je zo snel mogelijk op de hoogte stellen van de annulering van je bestelling. Wij zullen altijd eerst proberen om je telefonisch te bereiken, maar mochten we je niet kunnen bereiken dan ontvang je een bericht via e-mail.

Er zijn verkeerde gerechten geleverd.

Wij adviseren altijd eerst contact op te nemen met ons om de missende of verkeerde producten alsnog te leveren of de bestelling te corrigeren. Bewaar daarom de bevestigingsmail goed. Dit is het bewijs van wat je besteld hebt. Indien een product niet meer leverbaar is en je hebt wel online betaald, neem dan contact op om het bedrag van dit product terug te laten storten op je rekening.

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

Contant aan de deur (gepast of niet gepast)Je kiest bij het afrondscherm voor de optie 'contant' en betaalt de bezorger aan de deur. iDEALJe kiest bij het afrondscherm voor de optie 'iDEAL' en selecteert je bank. Vervolgens klik op je op 'Plaats je bestelling'. Je wordt doorgeleid naar je eigen bankomgeving voor internetbankieren en kunt de betaling doen. Wanneer de betaling is bevestigd, komt je bestelling binnen in ons systeem en wordt deze zo snel mogelijk doorgestuurd naar het restaurant.

Hoe hoog zijn de Servicekosten bij online betalen?

Voor het gebruikmaken van online betaalmethoden vragen wij de volgende Servicekosten: € 0,50.

Mijn online betaling is mislukt.

Als je denkt dat je betaling is mislukt, kijk dan altijd of je een bevestigingsmail van je bestelling hebt ontvangen. In deze mail staat of je bestelling goed bij ons is aangekomen en of je de bestelling wel of niet online hebt betaald. De bevestigingsmail wordt direct na het verwerken van de betaling verstuurd. Het kan dus zijn dat dit wat langer duurt wanneer de betaling niet direct wordt verwerkt door de bank. Dit kan tot 15 minuten duren. Heb je na 15 minuten nog geen bevestigingsmail met daarin de online betaling ontvangen, neem dan contact op met ons. Wij zullen nagaan of je bestelling en betaling goed zijn doorgekomen.

Hoe veilig is online betalen?

Bij het verwerken van online betalingen op onze website maken wij gebruik van beveiligde SSL-pagina. Dit betekent dat deze pagina's zijn beveiligd om de bescherming van persoons- en betalingsgegevens te waarborgen. Zo kun je er zeker van zijn dat deze gegevens alleen zichtbaar zijn voor jou en voor ons, en alleen ter verwerking van je betaling en bestelling.

Hoe warm ik de producten op?

U kunt alle producten in de magnetron opwarmen (800WT en dan 1 minuut per 100 gram). Echter is opwarmen in de oven of in de koekenpan lekkerder en wordt het product ook warmer. In de oven kunt u uitgaan van 180 graden en dan 20 minuten. In de koekenpan dient u goed te blijven roeren.

Hoe lang kan ik producten bewaren?

Over het algemeen kunnen de producten 2 á 3 dagen bewaard worden in de koelkast. U kunt de producten ook invriezen, de houdbaarheid is dan 2 maanden.

Hoe warm ik een maaltijd uit de vriezer op?

Het beste is de maaltijd 5 uur van te voren uit de vriezer te halen en in de koelkast te laten ontdooien. Daarna kunt u deze opwarmen zoals u dat bij een normale verse maaltijd zou doen.

Waarom smaken de maaltijden zo lekker?

Dat komt omdat wij dagelijks vers koken en altijd werken met lekkere verse groenten. Omdat wij geen lange THT's meegeven aan de producten, hoeven wij niet te veel zout of conserveringsstoffen toe te voegen.

Hoe lang kan ik producten bewaren?

Over het algemeen kunnen de producten 2 á 3 dagen bewaard worden in de koelkast. U kunt de producten ook invriezen, de houdbaarheid is dan 2 maanden.

Zijn jullie maaltijden gezond?

Wij koken zoals we dat thuis voor onze kinderen ook zouden doen. Koken met gezond verstand. Stel gerust uw vragen.

Hoe zit het met allergenen?

In onze keuken werken we met een groot assortiment producten. Alles is vers en goed van kwaliteit. Echter is kruisbesmetting mogelijk en daarom kunnen er allergenen in zitten. Wilt u informatie over een specifiek product? Dan kunt u het beste even telefonisch contact opnemen, het nummer is 0180-413318.

Korting 'selectie van de chef' wordt niet vermeld.

De korting wordt wel verrekend, maar staat niet duidelijk op uw bestelling. Onze excuses hiervoor.

Waar worden jullie ballen van gemaakt?

Half om half gehakt

Informatie over allergenen?

Al onze producten met aardappelpuree zonder vlees zijn gluten en lactose. Voor meer informatie, is het handig om telefonisch contact met ons op te nemen via nummer 0180-413318. Wij helpen u graag.

  • logo
  • BESTELLEN
      • Traiteur
      • Lekker Fruit
      • Tarwegras
        • INFORMATIE